Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Bemötande
Ett gott bemötande är avgörande för hur ert företag ska uppfattas av andra. Boka en föreläsare för att rusta dina medarbetare att bli bättre på att möta människor utifrån dennes behov. Kunskaper om ett bra bemötande är viktigt för alla som jobbar med människor, oavsett om man jobbar som säljare, inom vård, skola eller kundservice behöver man kunskap, tips och idéer som bidrar till ett öppet arbetsklimat och ett respektfullt professionellt bemötande.
Joakim Harping, affärs-PT, kundombudsman, författare och senior advisor, är en erfaren expert med en mångårig bakgrund inom affärsutveckling och ledarskap. Genom sitt arbete med kunder, medarbetare, leverantörer ...
Ingela Fagerlund utvecklar och inspirerar andra inom näringslivet och offentlig sektor. Ur hennes långa ledarerfarenhet bjuder hon på en sällsynt blandning av berättelser som berör och varvas med marknadens ...
Michael Södermalm är en av de främsta föreläsarna och inspiratörerna i Norden. Att delta i en föreläsning med honom är en väl investerad tid och garanterar en energikick. Han är flitigt efterfrågad och ...
Sanna Berg har gedigen kunskap inom utvecklings- och förändringsarbete med fokus på integration, arbetslöshet, social hållbarhet och samverkan, särskilt i socioekonomiskt utsatta områden. Genom en lång ...
Munirih föddes på Afrikas kontinent och anlände ensam till Sverige vid 14 års ålder.
Driven av önskan att gå i en svensk skola, ...
Sara Lundgren grundade företaget "VIS - vuxen i samhället" för att stödja vuxna som i sin vardag, antingen privat eller i jobbet, möter ungdomar som utmanar vuxenvärldens förväntningar och föreställningar ...
Lasse Gustavson blev den förste i Sverige, som erhöll utmärkelsen Årets brandman. Detta efter att han överlevde en svår gasexplosion i Göteborgs oljehamn och återvände till utryckningstjänst med en imponerande ...
Lukas Svärd, före detta brandman, jägarsoldat i försvarsmakten och tidigare elitidrottare, föddes i fel kropp. Lukas bakgrund ger honom en unik insikt och erfarenhet av normen, det kvinnliga och manliga som ...
Anna-Karin Byström har gedigna kunskaper inom interkulturell kommunikation och media- och kommunikationsvetenskap, med en Fil.Lic. från Umeå Universitet, där hon specialiserade sig på interkulturell ...
Upplev kraften av Compassion med WOLI Compassion Group: Torbjörn Hellmouth, tidigare insatsledare vid Nationella insatsstyrkan, och Nicolas Notini Wallin, musikproducent och entreprenör, är två drivna ...
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Albrektsvägen 75
632 26 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283