Hem / Affärsnytta / Förändring, organisation, organisationsutveckling / Affärsmannaskap
Affärsmannaskap är en aktörs förmåga att förstå kundens verkliga behov samt att kombinera detta med kunskaper om vad det egna företaget kan prestera för att skapa fördelar för såväl kund som leverantör. Det är viktigt att affärsmannaskapet förankras i hela organisationen. När medarbetaren förstår att det är kunden som betalar våra löner, kommer medarbetaren automatiskt tänka på hur de kan hjälpa kunden mer, vilket ökar försäljningen och samtidigt ger nöjda kunder.
Jonas Lagerström är en framstående kock och entreprenör med en lång och imponerande karriär inom den svenska gastronomin. Född och uppvuxen i Huddinge, söder om Stockholm, har han genom åren byggt upp ett ...
Välkommen till Micael Rönntofts värld av inspirerande föreläsningar, utbildning, mentorskap och coaching! Med en gedigen erfarenhet från många olika branscher och arbete i flera länder erbjuder jag en ...
Ruth Brännvall är föreläsaren som talar om ledarskap och ledarskapet i interkulturella organisationer. Olika situationer kräver olika sorts ledarskap och hur man som chef ska agera för att vara en effektiv ...
Karin Larsson är en civilingenjör och kulturgeograf med över 20 års erfarenhet inom fastighetsbranschen i Stockholm. Karin belyser hur Sverige har format sig till det land det är idag, och inspirerar sina åhörare ...
Helén Rigamonti, en erfaren chef och ledare med över 25 års branschkompetens, har framgångsrikt drivit stora kundprojekt inom B2B, B2C och icke-vinstdrivande organisationer med medlemsfokus. Genom att kombinera ...
Patrik är en mycket uppskattad föreläsare inom försäljning och tillväxt. Han har genomfört hundratals föreläsningar för stora och små grupper. Patrik levererar de senaste trenderna blandat med verkliga ...
Christer Olsson inspirerar och ökar handlingskraft med unik förmåga.
Låt mig börja där jag börjar i många av mina föreläsningar. ...
David Knutsson är ingen duvunge. Som kommunikatör har han stor erfarenhet av att leda event och andra tillställningar. David har producerat flera internationella framträdanden för bolag inom näringslivet. ...
Joakim Harping, affärs-PT, kundombudsman, författare och senior advisor, är en erfaren expert med en mångårig bakgrund inom affärsutveckling och ledarskap. Genom sitt arbete med kunder, medarbetare, leverantörer ...
Funderar ni på vilken nytta ni kan ha av AI i företaget? Med över 15 års erfarenhet av att föreläsa och träna affärsmän och affärskvinnor, har Max Söderpalm etablerat sig som en auktoritet inom området. ...
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Albrektsvägen 75
632 26 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283