0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Service / Peter Paunovic
Peter Paunovic har över 14 års erfarenhet som passionerad företagsledare. Hans expertis ligger i att främja effektivitet genom mellanmänskliga möten och idéutbyte. Genom sin imponerande bakgrund inom försäljning och kundbemötande har Peter utvecklat enkla verktyg som kan appliceras över olika branscher för att optimera både arbets- och privatlivet.
Med bakgrund som Stockholms Ekonom och influerad av serbisk kultur, erbjuder Peter ett unikt perspektiv som skapar kultursynergier som kan förvandla din organisation. Boka Peter Paunovic nu och låt honom guida dig mot ökad effektivitet och en rikare kulturell förståelse.
Webbplats: https://www.youtube.com/watch?v=uuXogZIlpa4
Urval av tidigare beställare: Nordea, Handelsbanken, RISE, Canon, ICA Maxi, Eskilstuna Kommun, Visit Hemavan Tärnaby, Parken Zoo, Calix, m.fl.
Talaren utgår från | Stockholm, Södermanland |
Typ av föreläsning | Utbildande / Informativ, Inspirerande, Kick-off |
Kön | Man |
Språk | Svenska, Engelska |
Med rötterna i Stockholm är Peter Paunovic inte bara en framstående ekonom utan också en passionerad entreprenör i över ett decennium. Hans serbiska arv har berikat hans förmåga att förstå och sammanföra olika kulturer för att nå maximal påverkan.
Logga in för att betygsätta och recensera denna talare
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Albrektsvägen 75
632 26 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283
"Tillföra ny energi!"
2017-11-03, 15:01
”Vi hoppade på Novus Kunskaps utbildning i kundservice och merförsäljning. Detta för att få bättre lönsamhet på verksamheten och tillföra ny energi i arbetet.
Tidigare hade vi en snittförsäljning per frisör på cirka 6–8000 kr i månaden. Efter genomförd utbildning har vi ett snitt på 18 000 kr per frisör och månad.
Idag har vi utökat salongen, vi har fler kunder än någonsin, samtidigt som vi upplever att vi inte jobbar mer.”
Anna-Karin Kjellström,
Ägare Salong Preben Lidköping