0 produkter / 0 kr
0
Hem / Affärsnytta / Försäljning, marknadsföring, service, kundfokus / Kundfokus / Camilla Cramner
Camilla Cramner erbjuder genom företaget LoyaltyFactory strategier och lösningar kring CRM & Loyalty, inklusive marketing automation. Hon är en flitigt anlitad inspirationstalare inom sitt område. Camilla ger även utbildningar och driver nätverket Relationsmarknadsföring för organisationer såsom Marknadsföreningen i Stockholm och Swedma. Flera gånger har Camilla dessutom fått priset Guldnyckeln.
Hon har de senaste sex åren drivit en internationell satsning runt customer value management på Telia Company (Head of Global Customer Value management).
Tidigare har Camilla bott i USA och arbetat för företag som Microsoft, World Trade Center och AT&T. Hon talar lika gärna engelska som svenska.
I grunden är Camilla civilekonom/MBA med bred erfarenhet av seniora befattningar inom multinationella företag inom marknad, varumärke, kundlojalitet, customer experience, samt customer relationship management och customer value management.
Vill du veta det allra senaste inom CRM och Loyalty? Boka Camilla Cramner!
Talaren utgår från | Stockholm |
Typ av föreläsning | Utbildande / Informativ, Inspirerande, Kick-off, Aktiverar publiken |
Kön | Kvinna |
Språk | Svenska, Engelska |
Camilla är civilekonom/MBA med bred erfarenhet av seniora befattningar inom multinationella företag inom marknad, varumärke, kundlojalitet, customer experience, customer relationship management, customer value management. Hon har de senaste sex åren drivit en internationell satsning runt customer value management på Telia Company (Head of Global Customer Value management).
Camilla har bott i USA och arbetat för företag som Microsoft, World Trade Center och AT&T. Hon talar lika gärna engelska som svenska. Camilla driver idag företaget LoyaltyFactory som erbjuder strategier och lösningar kring CRM & Loyalty inklusive marketing automation. Hon är en flitigt anlitad inspirationstalare inom sitt område. Hon genomför även utbildningar och driver nätverket Relationsmarknadsföring för branschorganisationer som Marknadsföreningen i Stockholm och Swedma. Camilla har flera gånger fått utmärkelsen Guldnyckeln, som belönar direktmarknadsföring i olika kategorier.
Logga in för att betygsätta och recensera denna talare
CRM kurs 2017
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Albrektsvägen 75
632 26 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283