Hem / Affärsnytta / Kommunikation och media / Källkritik
Kan du lita på din källa?
Källkritik används för att granska information från olika källor. Metoden hjälper dig att ta reda på om informationen går att lita på samt om den är användbar. En källa kan vara av olika slag: muntlig, skriftlig och materiell. De skriftliga och muntliga källorna berättar om en händelse, medan de materiella kan vara ett fysiskt bevis på att en händelse faktiskt ägt rum. En källa kan också ha olika medieformat: text, bild, ljud och film.
Torbjörn är en erfaren moderator, som med sin proffsiga framtoning och sin förmåga att skapa en engagerande atmosfär kan leda evenemang på ett dynamiskt och professionellt sätt. Han har en naturlig förmåga ...
Hjälp! Jag ska bli intervjuad. De skulle kunna vara titeln på en handbok i att möta medier, att förutse frågor, minska nervositeten och bli citerad med det du vill nå ut med. Istället talar jag om det och visar mängder ...
Nicoletta Baroutsi om högpresterande organisationer under kris.
Alla ...
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider 07.30-18.30
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna kring vår service, såsom priser, förfrågningar samt mycket mer.
Öppettider: Vardagar 07:30–18:30
Tel: +46 (0)70 - 930 57 85
Jour kvällar och helger: +46 (0)70-930 57 85
E-post: nathalie@sverigestalare.se
Vi svarar på ditt mejl inom 5 minuter under ordinarie öppettider
Sveriges Talare Kompetensförmedling AB
Besöksadress:
Kungsbron 23
111 22 Stockholm
Postadress:
Albrektsvägen 75
632 26 Norrköping
Organisationsnummer 556728-0283